Оқушылар жетістіктері » Страница 17 » "Тараз қаласы әкімдігінің білім бөлімінің Ы,Алтынсарин атындағы №49 мектеп-гимназиясы" коммуналдық мемлекеттік мекемесі
Жамбыл облысы әкімдігінің білім басқармасы
Тараз қаласының білім бөлімінің
"Ы.Алтынсарин атындағы №49 мектеп-гимназиясы"
коммуналдық мемлекеттік мекемесі
Қабылдау бөлімі :
+7(7262) 54-34-89
Есепші бөлімі:
+7(7262) 54-34-89
Нашар көрушілер
нұсқасы
“Каратэ” үйірмесінен әлем  кубыгының  жеңімпаздары
11
апрель
2018
“Каратэ” үйірмесінен әлем кубыгының жеңімпаздары
"Каратэ” үйірмесінен әлем  кубыгының  жеңімпаздары Жетекшісі: Кулбаев Бағлан    
Ғылыми - әдістемелік орталықтың жұмысы
11
апрель
2018
Ғылыми - әдістемелік орталықтың жұмысы
Ы.Алтынсарин атындағы №49 мектеп–гимназияның ғылыми–әдістемелік жұмысы Білім беру модернизациясы – даму үрдісі және тұрақты алға ұмтылу, білім беруді біртіндеп жүзеге асыратын және алынған нәтижені нақты талдау және қолдау. Осы жағдайда қоғамның айқын проблемасы бәсекеге қабілетті, бүгінгі күні әлеуметтік және экономикалық жағдайда өмір сүрумен қатар, қазіргі кезеңде әсер етіп қана қоймай, оны жақсы жағына өзгертуге ықпал жасау арқылы тұлға қалыптастыру. Бұл жоспарда мұғалімге үлкен роль
Алтын белгі және үздік аттестат иегерлері 2017 жыл
13
июнь
2017
Алтын белгі және үздік аттестат иегерлері 2017 жыл
 «Алтын белгі» иегері Едебай Әсем,  «Үздік аттестат» иегерлері Бейсен Мөлдір, Расылхан Аружан, Мелс Есей.     /2017 жыл. 25 мамыр/ Республикалық ғылыми жоба байқауының ІІІ орын, қола медаль  иегері Рүстембек Аружан және мектеп-гимназия директоры Дариға Мырзатайқызы
мектеп мактаныштары
12
июнь
2017
мектеп мактаныштары
       25 жыл ішінде мектеп-гимназияны 1886 оқушы бітірді, оның 48-і «алтын медаль», 31-і «Алтын белгі» төс белгісі, 6-ы үздік аттестаттарға аяқтады. Мектеп бітірушілер ҰБТ-ға 100 пайыз қатысады, орта баллы – 87,0 мен 90 балл аралығында. 2015 жылы 2 оқушы «Алтын белгі» төс белгісін иеленсе, 2016 жылы бір оқушы «Алтын белгі» төс белгісін иеленді, бір оқушы үздік аттестат алды.        
Назад 1 ... 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 Вперед